Thursday, August 9, 2007

julai yang letih dan mereka yang batuk

Tiada sebarang entri untuk sebulan, Julai.

Saya sangat letih dengan permulaan semester. Tentang pelajaran dan kelas. Tentang organisasi dan program. Tentang kursus dan dan latihan.

Saya selalu memperoleh idea untuk dientrikan, tapi saat di depan laptop, ada sahaja bayang-bayang lain yang muncul, bikin idea saya kekal di kepala. Mungkin saya kena lebih tegas dengan diri, tetapkan dateline, macam assignment. Mesti.

Malam ini saya balik kampung. Banyak yang ingin saya lakukan di sana. Saya sangat sibuk, jadi pabila sesekali berpeluang bersama keluarga, masa itu saya punya.

-uhuk uhuk-

Ada mereka sudah batuk. Saya tahu sekarang agak panas, terutamanya mereka yang tinggal dalam kawasan hutan Gombak ini. Apalagi bagi mereka yang ke sana ke mari terkejar-kejar mencari kelas di Engineering Building, dan golongan bakal peguam yang lantang suaranya membahaskan hujah bersama rakan, pastinya tekak mereka amat perit, barangkali.

Tapi lantaran blog ini yang dijadikan sebab, maka haruslah saya mengurangi kesengsaraan mereka.

Baiklah, saya akan kembali lagi, dengan entri percutian percuma saya sebanyak 2 kali ke Port Dickson, ditaja sepenuhnya, dan tentang International Islamic Fair 2007 pastinya.

Doakan saya kawan-kawan.


1 comments:

Anisah Ali said...

La La La La . . .
Hmm . Kesian Sedare ye.
Keletihan .
Takpe .
Nanti , Cukup bulan , makan Nasi Ayam ye .